Studie - Reisverslag uit Veghel, Nederland van Vincent Koole - WaarBenJij.nu Studie - Reisverslag uit Veghel, Nederland van Vincent Koole - WaarBenJij.nu

Studie

Door: Vincent & Brenda

Blijf op de hoogte en volg Vincent

09 Januari 2007 | Nederland, Veghel

Volgende week is het weer zover.
Ik mag weer...
Twee weken studeren in Maastricht en dan ben ik klaar !!

  • 09 Januari 2007 - 19:36

    Chris:

    Hè, nog even proeven van dat "ouwe" studenten-leven...geniet ervan, als klaar is komt nooit meer terug, ook al is het nu veel andersderder...
    groetjes van RoCSeT,
    enuh succes met de studie natuurlijk !!!

  • 09 Januari 2007 - 22:00

    Rosemarie En Jan:

    Wij wensen jou Heel Veel succes de komende weken. Ik hoop dat het allemaal wat mee zal vallen. Het is weer al een hele poos geleden dat je gestudeerd hebt. Ik hoop dat je vlug de draad op pakt. Tot gauw Veel liefs

  • 10 Januari 2007 - 06:55

    Gudulla:

    Hoi,Vincent lang geleden dat ik wat van je gelezen hebt! De beste wensen nog voor 2007 ook aan Brenda natuurlijk !Is je harde schijf weer even leeggemaakt en moet er weer nieuwe kost in opgeslagen worden veel succes ermee in Maastricht.
    Groetjes vanuit de waterstraat.

  • 10 Januari 2007 - 08:12

    Beppie:

    Hallo Vincent nog de beste wensen voor 2007 en natuurlijk ook voor Brenda.
    Ha weer lekker even studeren, zal toch wel weer even tegenvallen maar goed even doorbijten dan lukt het wel.
    Succes en groetjes van Peter en Beppie

  • 17 Januari 2007 - 19:08

    Pa:

    de kop is eraf !!!!!!!!!!
    doorzetten
    de beuk erin
    een eindsprint op je tandvlees
    en dan kan je met een gerust en relax gevoel dit laatste onderdeel binnenhalen
    dan gaan wij er een feest(je)van maken

  • 27 Januari 2007 - 17:11

    Pa:

    Missie geslaagd??
    Het wag geen mission impossible!!!!!!!!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Veghel

Mijn eerste reis


Http://www.vkoole.nl

Recente Reisverslagen:

02 April 2007

Papiertje is binnen.

08 Maart 2007

----> Diploma <----

27 Januari 2007

Studie

09 Januari 2007

Studie

18 April 2006

Werken
Vincent

Http://www.vkoole.nl

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 114
Totaal aantal bezoekers 28969

Voorgaande reizen:

07 Februari 2019 - 22 April 2019

Mijn reisverslag voor Australië !!!

23 Augustus 2005 - 11 Januari 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: