Papiertje is binnen. - Reisverslag uit Veghel, Nederland van Vincent Koole - WaarBenJij.nu Papiertje is binnen. - Reisverslag uit Veghel, Nederland van Vincent Koole - WaarBenJij.nu

Papiertje is binnen.

Door: Vincent

Blijf op de hoogte en volg Vincent

02 April 2007 | Nederland, Veghel

30 maart 2007

Diploma uitreiking is weer achter de rug.

Zie foto's voor kleine inpressie.


Zoals jullie zien is het echte leven gelijk begonnen.... (ligt lekker)

  • 03 April 2007 - 06:00

    Rosemarie:

    Nou Vincent nog even mijn mail checken voor ik mijn eerste damescompetitie gaat spelen naar Krabbendijke. Ennn ja een bericht van jou site. Ik lig in een deuk als ik naar die foto kijk. Zo midden in Maastricht op het ligbed, om een uurtje of 10 echt gaaf. Nou Vincent geniet er maar van en ik hoop dat je er vele uurtjes op mag liggen en niet komen stoefen dat je al zo bruin bent.

    Liefs je schoonmoedertje

  • 06 April 2007 - 17:17

    Eddie En Paula :

    Vincent gefeliciteerd met je diploma, ik zie dat jullie er nog een mooi fest van gemaakt hebben , en je bent er gelijk bij gaan liggen, zeker een ietsje te veel, nauw je weet wel, ook veel groeten voor mijn mitje , tot kijk lui en de groeten en leuke Paas dagen van ons.

  • 17 Februari 2012 - 17:11

    Iemand:

    leuk man

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Veghel

Mijn eerste reis


Http://www.vkoole.nl

Recente Reisverslagen:

02 April 2007

Papiertje is binnen.

08 Maart 2007

----> Diploma <----

27 Januari 2007

Studie

09 Januari 2007

Studie

18 April 2006

Werken
Vincent

Http://www.vkoole.nl

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 877
Totaal aantal bezoekers 28964

Voorgaande reizen:

07 Februari 2019 - 22 April 2019

Mijn reisverslag voor Australië !!!

23 Augustus 2005 - 11 Januari 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: