Studie - Reisverslag uit Veghel, Nederland van Vincent Koole - WaarBenJij.nu Studie - Reisverslag uit Veghel, Nederland van Vincent Koole - WaarBenJij.nu

Studie

Door: Vincent

Blijf op de hoogte en volg Vincent

27 Januari 2007 | Nederland, Veghel

De studie weken zitten er weer op...

Nog geen officiele uitslag, die komt binnenkort..

Ik heb wel gekeken naar de antwoorden en die waren zo ongeveer wel hetzelfde als die van mij, had er een paar fout en een aantal goed..

Het aantal goede vragen was in de meerderheid.

De officiele uitslag moet nog komen, maar ik heb al een flesje drank koud gezet voor mezelf, ik ga er alvast ééntje op drinken, maar ik juig nog niet te vroeg, wil eerst de officieele bevestiging hebben.

Met vr.gr.

De (bijna) afgestudeerde (eeuwige) werkende student.

  • 27 Januari 2007 - 18:29

    Niek:

    Een bijna afgestudeerde Vincent Koole...waar gaat de wereld naar toe!?

  • 12 Februari 2007 - 09:49

    ROSEMARIE:

    Goh Vincent weet je de uitslag al, of nog niet? Nou dan willen we het zo snel mogelijk weten natuurlijk. We zien jullie weer snel tot gauw. Veel liefs uit Kloosterzande

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Veghel

Mijn eerste reis


Http://www.vkoole.nl

Recente Reisverslagen:

02 April 2007

Papiertje is binnen.

08 Maart 2007

----> Diploma <----

27 Januari 2007

Studie

09 Januari 2007

Studie

18 April 2006

Werken
Vincent

Http://www.vkoole.nl

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 113
Totaal aantal bezoekers 28986

Voorgaande reizen:

07 Februari 2019 - 22 April 2019

Mijn reisverslag voor Australië !!!

23 Augustus 2005 - 11 Januari 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: