----> Diploma <---- - Reisverslag uit Veghel, Nederland van Vincent Koole - WaarBenJij.nu ----> Diploma <---- - Reisverslag uit Veghel, Nederland van Vincent Koole - WaarBenJij.nu

----> Diploma <----

Door: Vincent

Blijf op de hoogte en volg Vincent

08 Maart 2007 | Nederland, Veghel

De studie weken zitten er al weer enige tijd op...


De toetsresultaten zijn inmiddels ook bekend...


Het aantal goed beantwoorden vragen door mij was 17, en daar was ik zelf niet ontevreden over.
Maar dat is natuurlijk niet zo belangrijk, want wat de Universiteit hier van vindt is toch veel belangrijker, en die hadden besloten dat je er 16 nodig had voor een 5.5 en ik had er dus een meer (en dit is ook bevestigd...) en heb ik zelfs een 6.0 gehaald.

Toets zit dus "in the pocket"


De aanvragen die ik heb ingediend om alles netjes geregeld te krijgen, b.v. dat al mijn extra vakken worden bijgeschreven op mijn diploma, zijn ook allemaal verwerkt...



En de bevestiging is binnen………..


Ik ben dus nu echt "geslaagd" en ga ik mijn diploma "krijgen".


Op 30 maart 2007 ben ik (voorlopig dan toch) officieel geen student meer, en in het bezit van het papiertje.


Ik wil maar zeggen beter laat dan nooit....... of........het duurt ff maar dan heb je ook wat ;-)




Met Vriendelijke Groeten,

De voormalige eeuwige student


http://www.vkoole.nl

  • 08 Maart 2007 - 20:36

    Beppie:

    Ja ja Vincent het is er dus toch van gekomen.
    Ik had eerlijk gezegd niet anders verwacht hoor.
    Je zult wel merken dat "niet student zijn"ook wel leuk is hoor. Gefeliciteerd in ieder geval. Drink er maar een lekkere Palm op. Groetjes ook aan Brenda van: Peter en Beppie.

  • 08 Maart 2007 - 22:09

    Lia:

    hoi vincent
    gefeliciteerd hoor.
    en Brenda natuurlijk ook.
    groetjes uit Kloosterzande van Guido en Lia

  • 08 Maart 2007 - 22:29

    Westdorpe:

    hey bro,
    poe poe, het is je (eindelijk) gelukt!!!

    gefeliciteerd, en nu volledig van het echte leven genieten.
    groetjes vanaf de dijk

  • 09 Maart 2007 - 06:43

    Hoi Vincent:

    Tja ik was er al een poosje van uit gegaan dat je geslaagd was maar goed dus nu is het dan pas officieel. Tja als we kunnen komen we naar de diploma uitreiking, het is niet bij de deur, maar goed een nachtje bij jullie overnachten moet kunnen he. Fijn hoor dat je nu je diploma hebt. De aanhouder wind zie je wel.

    Veel liefs je schoonmoeder en Jan

  • 09 Maart 2007 - 07:34

    Fons Agterhuis:

    Gefeliciteerd namens de Boys.
    Vast plaatsje vrijmaken in een elftal of kom je nog niet terug naar Terneuzen?
    Ook groetjes aan Brenda.

  • 09 Maart 2007 - 11:26

    Gefeliciteerd:

    Hee vin ik vind het knap dat je het gehaald heb Gefeliciteerd. ik zal je wel niet meer zien voor ik weg ga dus ik zou zeggen veel plezier en tot volgende keer!

    groetjes Bernie

  • 10 Maart 2007 - 12:32

    Niek:

    Dat ik dit nog eens mag meemaken...ik word er gewoon emotioneel van!

    Van harte jongen!

    Nu begint het echte leven pas!

    Mzl

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Veghel

Mijn eerste reis


Http://www.vkoole.nl

Recente Reisverslagen:

02 April 2007

Papiertje is binnen.

08 Maart 2007

----> Diploma <----

27 Januari 2007

Studie

09 Januari 2007

Studie

18 April 2006

Werken
Vincent

Http://www.vkoole.nl

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 139
Totaal aantal bezoekers 28979

Voorgaande reizen:

07 Februari 2019 - 22 April 2019

Mijn reisverslag voor Australië !!!

23 Augustus 2005 - 11 Januari 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: