Druk Druk - Reisverslag uit Troy, Verenigde Staten van Vincent Koole - WaarBenJij.nu Druk Druk - Reisverslag uit Troy, Verenigde Staten van Vincent Koole - WaarBenJij.nu

Druk Druk

Door: Vincent

Blijf op de hoogte en volg Vincent

22 November 2005 | Verenigde Staten, Troy

He Luitjes,

Lange tijd niet van mij gehoord hier, dit komt door mijn drukke programma.

Zal ff snel vertellen wat ik de afgelopen twee weken zoal heb gedaan.

De Week na het vliegen over de Campus was erg druk met veeel meetings voor verschillende projecten en een Exam.

Exam goed gemaakt (85%) en project was ook goed (80%)

Vrijdag en zaterdag naar IJs hockey wedstrijd geweest (on-campus) en RPI weer 2x gewonnen.

Vrijdag avond na de hockey naar Albany geweest om te stappen.

Zaterdag overdag naar Wal-Mart om de Xbox 360 te bekijken en te spelen, en wat mensen geinterviewd voor ons project.

Zondag met Charles, Mike, en Pryanka gaan "Hiking" hier in de buurt op een berg/heuvel. (foto's volgen)
http://www.williams.edu/CES/hopkins.htm

Trail map: http://www.williams.edu/CES/images/hopkins/trailmap.gif

We hebben de TC gelopen. (links op de map)



Daarna nog wat werken aan project.

De rest van de week was weer erg druk met meetings voor projecten, een seminar en een Exam op vrijdag (92%).

Donderdag (tot 2.00u), Vrijdag (tot 3.00u) en Zaterdag (tot 5.00u) wezen stappen.

Zondag weer meeting en hoorde op het nieuws dat een RPI student Craig Pratka rond 4.30u was gearesteerd bij I Love NY Pizza in Troy.

http://www.capitalnews9.com/content/headlines/?SecID=33&ArID=157899

Rond die tijd had ik ook met een Craig gepraat, is een van mijn group-members van project van vorige week. Vandaag bleek dus dat dit dezelfde Craig was (wist zijn achternaam niet).

Ik (we) waren al weg daar toen het gebeurt was, dus was iets later dan 4.30u denk ik.

Maandag onderwijs en vandaag ook onderwijs.

Morgen nog een group meeting en dan misschien nog een potje tennis dan is het Donderdag Thanks-Giving en zijn we vrij en ook vrijdag, maar moet nog wel veel doen voor project dat maandag af moet zijn dus in het weekend weer druk.

Nou dit wsa het weer voorlopig.

Vincent

  • 23 November 2005 - 14:30

    Hoi Vincent:

    Zeg je hebt weer heel wat meegemaakt? Even proberen of het weer eens wil lukken. Om een bericht te plaatsen

  • 23 November 2005 - 14:35

    Rosemarie:

    Hoi Vincent
    Wat raar he dat het nu weer lukt. Ik snap er niks van van mijn pctje.Wat vervelend dat dat voorgevallen is met die jongen. Heb je er helemaal niks aan gemerkt van te voren? Weer goeie cijfers gehaald knap werk hoor.Ja de tijd begint te korten voor de echte vakantie begint!
    Leuk hoorrrrrrrrrr.

    Groetjes Je schoonmoedertje

  • 25 November 2005 - 17:32

    Eddie & Paula:

    Ik weet niet of je nog weet wie dat zijn want het is weer al een tijdje geleden dat we elkaar mailden, als ik op je site kijk zie ik dat je het best druk hebt met studeren, wandelen, en natuurlijk uitgaan, en neem me niet kwalijk daar zit een helehoop tijd in maar Vincent geniet er met volle teugen van want, nu heb je de kans, mijn mit zit al te plannen en te popelen om ook die kant uit te komen en een mooie trip te maken door Canada en de States, een mooie vacantie en kijk goed om je heen want er is daar veel te zien.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Troy

Mijn eerste reis


Http://www.vkoole.nl

Recente Reisverslagen:

02 April 2007

Papiertje is binnen.

08 Maart 2007

----> Diploma <----

27 Januari 2007

Studie

09 Januari 2007

Studie

18 April 2006

Werken
Vincent

Http://www.vkoole.nl

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 59
Totaal aantal bezoekers 28994

Voorgaande reizen:

07 Februari 2019 - 22 April 2019

Mijn reisverslag voor Australië !!!

23 Augustus 2005 - 11 Januari 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: