Thanksgiving - Reisverslag uit Troy, Verenigde Staten van Vincent Koole - WaarBenJij.nu Thanksgiving - Reisverslag uit Troy, Verenigde Staten van Vincent Koole - WaarBenJij.nu

Thanksgiving

Door: Vincent

Blijf op de hoogte en volg Vincent

26 November 2005 | Verenigde Staten, Troy

Donderdag Tanksgiving "geviert" bij een Amerikaanse familie.

Kalkoen gegeten !!!

Bij het naar huisgaan kregen we natuurlijk eten mee, dus gister ook nog Kalkoen gegeten.

Vandaag was er een Thanksgiving diner (lunch) van een "peace-corps" organisatie voor International students en dus weer Kalkoen gegeten, en "left-overs" voor thuis meegekregen.

Het sneeuw hier nu regelmatig, dit is erg laat voor hier want normaal is dit voor het eerst ergens in oktober. Komende week wordt het weer wat warmer dus zal de sneeuw weer verdwijnen.

Nog TWEE weken HARD studeren en dan VAKANTIE !! :) :) :)

• 26 November 2005 - 19:40

Je Meisje:

He schatje, Uhm.. Eindelijk weer stroom... Hier in Nederland zijn we al die sneeuw en wind zeker niet gewend, en het blijkt dat niet alles daarop voorzien is.. Sinds gisteravond 23.00u tot vanmiddag, een uurtje of 16.00 geen stroom gehad!!! KOUD!!!!!!!!!!!!!! xxx Is het over 2 weken ook zo koud daar? Anders geloof ik dat ik toch maar naar de zon op vakantie wil!

• 27 November 2005 - 11:04

Beppie:

Is thanksgiving daar werkelijk zo'n groot feest?
    Lijkt het op Kerstmis ofzo en doen ze het dan met Kerstmis nog een keer over met die kalkoen? Wij hadden pas stroom op zaterdagavond 22.00 uur dus dat was bijna 23 uur zonder. Doet toch maar raar hoe afhankelijk je daar van bent we hebben wel een gaskachel in de kamer maar wel met een electrische ontsteking, schiet ook niet op als je geen stroom hebt en samen in het waterbed is ook niet echt warm zonder stroom. Maar we zijn er doorheen gekomen. Alles daar ok lees ik wel, vandaag nog naar de verjaardag van Rosemarie dus zitten we er goed voor.
    Groetjes en tot ziens.
    Beppie

• 27 November 2005 - 13:02

Lucie:

Hoi Vin,

Klinkt goed, al die feestjes! Als al die internationale studenten zo goed kunnen feestvieren, dan zitten ook wij supergoed over 2 weekjes! En sneeuw, ach, daar zijn we dus inmiddels ook alweer aan gewend. Warme kleren meenemen naar NY? Heb in Terneuzen gelukkig niet zonder stroom gezeten, alhoewel regelmatig de verlichting uitviel en de tv vreemde kuren vertoonde. Mag niet klagen hoor! Goed, nog veel succes met de laatste 2 weken studeren en we zien elkaar op 9 december!
    Veel liefs, Lucie

• 27 November 2005 - 16:06

Jeroen:

Klinkt goed, je hebt het beter dan wij hier! Groeten, ook van Sandra.. ;)