Eindelijk - Reisverslag uit Troy, Verenigde Staten van Vincent Koole - WaarBenJij.nu Eindelijk - Reisverslag uit Troy, Verenigde Staten van Vincent Koole - WaarBenJij.nu

Eindelijk

Door: Vincent

Blijf op de hoogte en volg Vincent

07 December 2005 | Verenigde Staten, Troy

Eindelijk weer eens een berichtje.

Eindelijk is het zover dat Brenda richting mij komt.

Nog 1 exam en twee presentaties en dan Eindelijk Vakantie. (Een lekker lange vakantie van 4 weken!!)

Inmiddels heb staan zo goed als alle foto's online, sommige direct op http://usa.vkoole.com.

Maar sommige staan daar niet op en moet je naar: http://www.vkoole.zeelandpret.nl gaan om ze te bekijken. De mappen hebben allemaal een naam zodat je ze herkent of je ze wel of niet hebt gezien. Alles wat na 5 november is denk ik is nieuw voor de meeste.

Ik heb geen tijd om de foto's online te zetten op de website, misschien dat ik volgende week woendag wat foto's plaats van mijn verjaardags en Bye Bye RPI feestje en onze trip naar NY City.

En anders later deze maand of volgend jaar ;-).

Voor nu slaap lekker (jullie slapen allemaal als het goed is nu)

Vinnie

  • 08 December 2005 - 09:50

    Beppie:

    Ja Vincent je hebt er lang op moeten wachten en hard voor moeten zwoegen op school maar Brenda is onderweg hoor.
    Wij wensen jullie een geweldige vakantie toe,
    Geniet ervan. Groetjes van Peter en Beppie

  • 09 December 2005 - 09:38

    Lia:

    hoi vincent en brenda
    want ik hoorde dat je goed bent aangekomen,
    veel plezier op jullie rondreis maak maar veel foto,s dan kunnen wij ook nog eens meegenieten. hier alles goed, doe de groetjes aan Bernie en tot horens.
    guido en lia.

  • 10 December 2005 - 10:25

    Beppie:

    Hoi Vincent ik wil je alvast feliciteren met je verjaardag. Ik wens je een leuke dag samen met Brenda en je vrienden

  • 15 December 2005 - 22:03

    Bernie:

    heet vincent en brenda mochten jullie nog eens tijd over hebben om online te komen hier dan een berichtje van mij we varen nu richting panama zijn net vertrokken van curacao ik heb weer een hele dag op het strand gelegen was best lekker nog even gesnorkeld en wat gedronken frikandel gegeten was erg lekker overigens ik ga nu lekker een soepje eten en als je nog eens tijd heb om online te komen dan moeten we een tijd afspreken op 4 januarie. ik denk dat het et beste is als je rond 8 uur aanwezig ben en tot een uur of 3 als het mee zit mischien iets langer maar dat weet ik nog niet ik hoop dat je me ook nog een paar fototjes stuurt van NY lijkt me ook wel leuk om te zien groetjessss

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Troy

Mijn eerste reis


Http://www.vkoole.nl

Recente Reisverslagen:

02 April 2007

Papiertje is binnen.

08 Maart 2007

----> Diploma <----

27 Januari 2007

Studie

09 Januari 2007

Studie

18 April 2006

Werken
Vincent

Http://www.vkoole.nl

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 61
Totaal aantal bezoekers 28985

Voorgaande reizen:

07 Februari 2019 - 22 April 2019

Mijn reisverslag voor Australië !!!

23 Augustus 2005 - 11 Januari 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: