Laatste dag in Troy - Reisverslag uit Troy, Verenigde Staten van Vincent Koole - WaarBenJij.nu Laatste dag in Troy - Reisverslag uit Troy, Verenigde Staten van Vincent Koole - WaarBenJij.nu

Laatste dag in Troy

Door: Vincent & Brenda

Blijf op de hoogte en volg Vincent

15 December 2005 | Verenigde Staten, Troy

Vandaag laatste dagje hier, straks nog ff gezellig met Chris, Callum en Vivek wat gaan eten.

Onze auto voor de komende tijd (paars): http://vkoole.zeelandpret.nl/15%20Dec/15%20Dec%20006a.jpg

Morgen ochtend vroeg weg richting Niagra Falls en daarna Toronto.

Daarna SNEL naar het zuiden, want het is hier nu weg echt koud.

Overdag -10 C en vanacht was het -20 C !!

Dus erg koud, maar met z'n tweeen in mijn bed maakte het wel iets warmer.

Volgend berichtje op z'n vroegst rond de kerst denk ik, als ik bij Robert en Trish ben.

Groetjes,

Vin & Bren

  • 16 December 2005 - 15:25

    Gudulla:

    Jullie zijn weer lekker aan het genieten zo te lezen.Ik wens jullie op de verdere reis heel veel plezier en warm elkaar maar lekker op !Verder prettige kerstdagen en een voorspoedige jaarwisseling,wij zullen ook op jullie geluk champagne drinken !Vele groeten en een dikke X van Gudulla en de rest.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Troy

Mijn eerste reis


Http://www.vkoole.nl

Recente Reisverslagen:

02 April 2007

Papiertje is binnen.

08 Maart 2007

----> Diploma <----

27 Januari 2007

Studie

09 Januari 2007

Studie

18 April 2006

Werken
Vincent

Http://www.vkoole.nl

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 69
Totaal aantal bezoekers 28994

Voorgaande reizen:

07 Februari 2019 - 22 April 2019

Mijn reisverslag voor Australië !!!

23 Augustus 2005 - 11 Januari 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: