Aligators - Reisverslag uit Florida City, Verenigde Staten van Vincent Koole - WaarBenJij.nu Aligators - Reisverslag uit Florida City, Verenigde Staten van Vincent Koole - WaarBenJij.nu

Aligators

Door: Vincent & Brenda

Blijf op de hoogte en volg Vincent

02 Januari 2006 | Verenigde Staten, Florida City

Gister Aligators van dichtbij gezien in het wild, als we hadden gewild konden we er gewoon naar toe lopen en aaien, maar we zijn maar op gepaste afstand gebleven.

Vandaag een hele dag op tour door evergaldes, vanavond naar Miami, moet nu weg..

  • 02 Januari 2006 - 22:29

    Mamsie:

    En ging het goed vandaag in de kano. Dit is wel al een poosje geleden dat jullie dit hebben gedaan. Maar is vast anders dan hier op de schelde. Ik hoop dat je Bernie woensdag heel veel de groeten van mij gaat doen en dat jullie een hartstikke fijne dag mogen hebben samen. Zal een hele ervaring zijn denk ik aan boord van zo'n groot cruisseschip. Maak maar wat foto's voor mij, kan ik ze alvast bekijken voordat Bernie terug is.

    Groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Florida City

Mijn eerste reis


Http://www.vkoole.nl

Recente Reisverslagen:

02 April 2007

Papiertje is binnen.

08 Maart 2007

----> Diploma <----

27 Januari 2007

Studie

09 Januari 2007

Studie

18 April 2006

Werken
Vincent

Http://www.vkoole.nl

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 72
Totaal aantal bezoekers 28986

Voorgaande reizen:

07 Februari 2019 - 22 April 2019

Mijn reisverslag voor Australië !!!

23 Augustus 2005 - 11 Januari 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: