Laatste dag van 2005 - Reisverslag uit Naples, Verenigde Staten van Vincent Koole - WaarBenJij.nu Laatste dag van 2005 - Reisverslag uit Naples, Verenigde Staten van Vincent Koole - WaarBenJij.nu

Laatste dag van 2005

Door: Vincent & Brenda

Blijf op de hoogte en volg Vincent

31 December 2005 | Verenigde Staten, Naples

Wij zullen mogen hier nog een paar uur langer van 2005 genieten dan jullie, en dat vinden we niet erg want het is hier lekker en hoe langzamer de tijd gaat des te minder snel is het over.

Het is nu bijna 13.00u en het is nu ongeveer 27 graden Celsius !!

Vuurwerk begint hier erg vroeg 19.30u, ongeveer rond de tijd dat bij jullie het vuurwerk over is denk ik.

Iedereen een super 2006, en tot volgend jaar !

En zonnige groet vanuit Naples, Florida, USA

Vincent & Brenda

• 01 Januari 2006 - 10:49

Gudulla:

Vincent en Brenda een heel gelukkig en gezond jaar toegewenst vanuit de Waterstraat.Bij ons was het 00.00 uur geen 27 graden hoor maar het was waterkoud tijdens onze jaarwisseling.Het is hier allemaal heel gezellig verlopen met onze gasten ,Jasmijn,Remco,Barbara,Rudie en Carla Tieleman en mijn Broer Rudie waren vanaf 17.00 uur aanwezig eerst aperatief en daarna gegeten en dessert en daarna hebben we nog gekaart tot 23.59 uur dan gekust enz.champagne gedronken en vuurwerk de lucht in laten gaan.Dan nog wat gegeten ,gedronken en verder gekaart en om 3.00 gingen ze huiswaarts alleen Jasmijn bleef bij ons logeren omdat Barbara en Remco het dorp nog eens op gingen!!Dus wij konden niet echt uitslapen want om 5.00 uur ging George zijn pieper en moest een klein brandje gaan blussen en toen hij om 6.00 uur thuis kwam had Jasmijn honger en moest ik uit bed voor haar voeding natuurlijk(vond dat niet erg hoor)daarna terug in bed en om 7.30 weer wakker toen Laurens thuis kwam ik ben er toen maar uitgebleven en ben wat op gaan ruimen dus ik heb een lange dag al achter de rug.Nu ga ik George wakker maken en dan een beetje eten en verder de dag doorte brengen met familie bezoek e.d.Nou luitjes nog veel plezier en veel zonnige dagen daar saampjes.
    Dikke nieuwjaarskussen van ons allemaal en de groeten.

• 02 Januari 2006 - 09:11

Dennij:

Hoi daar,

Een heel gelukkigen gezond 2006 gewenst.
    Nog veel plezier!!

groeten Dennij

• 02 Januari 2006 - 12:09

Willem:

Vincet en Brenda,
    Ook jullie een gezond en gelukkig nieuwjaar toe gewenst.

Willem en Aniek