Nieuwjaar - Reisverslag uit Naples, Verenigde Staten van Vincent Koole - WaarBenJij.nu Nieuwjaar - Reisverslag uit Naples, Verenigde Staten van Vincent Koole - WaarBenJij.nu

Nieuwjaar

Door: Vincent & Brenda

Blijf op de hoogte en volg Vincent

30 December 2005 | Verenigde Staten, Naples

Inmiddels zijn we al in Naples, na een paar dagen in Tampa te zijn geweest.

Het is nu echt zomer !!! Het was vandaag 24 graden en lekker zonnig.

Iedereen een gezond en gelukkig 2006 en we zullen aan jullie denken hier in de zon !!

Dikke Kus

Vin & Bren

  • 31 December 2005 - 09:09

    Mamsie:

    Hoi Brenda en Vincent.

    Ik heb Bernie nog wat gegevens door moeten geven van jullie, zodat jullie aan boord kunnen 4 januari.Dus dat gaat wel lukken neem ik aan. Ik ga nu naar Esmeralda oliebollen bakken. Ik wens jullie een fantastische jaar wisseling. En Bruin terug he. Dikke kussen

  • 31 December 2005 - 11:04

    Niek:

    Vinnie & Brenda,

    Ik wens jullie een fijne jaarwisseling toe en tot snel!

    Groeten vanuit het koude Nederland (brrrr)

  • 31 December 2005 - 16:19

    Paula En Eddie.:

    Brenda en Vincent, zo te lezen vermaken jullie je uitstekend, al veel moois gezien zeker? en dat jullie in de zomer beland zijn moet toch wel een raar gevoel zijn, bij ons is het echt hartje winter met sneeuw en ijzel maar we hoeven er niet door dat scheeld nou lui de beste wensen voor 2006 en maak er nog een mooie trip van
    Paula en Eddie. en waar blijven de foto,s????????

  • 31 December 2005 - 16:51

    Pa:

    Ik was even de weg kwijt
    Napels??
    Oke het wordt anders geschreven
    Ja mooi weer geeft een dubbel vakantie gevoel en dan nog zoveel zien
    Wij gaan nu ook het jaar 2005 afsluiten en zijn weer dankbaar voor alle goede dingen die wij hebben mogen meemaken.
    Voor 2006 wensen wij weer hetzelfde en veel geluk en gezondheid
    Dit geld ook voor jullie twee, sluit het jaar mooi af en geniet van de entree van 2006.
    Dat 2006 mag brengen wat je wenst
    Groetsjes en natuurlijk voor allebei ook een dikke kus
    Pa en Ma

  • 01 Januari 2006 - 19:28

    Fam De Smit:

    We wensen jullie een goed 2006 en een nog erg mooi verblijf in de states. Goetjes Tom, Nicol, Steven en Pascale

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Naples

Mijn eerste reis


Http://www.vkoole.nl

Recente Reisverslagen:

02 April 2007

Papiertje is binnen.

08 Maart 2007

----> Diploma <----

27 Januari 2007

Studie

09 Januari 2007

Studie

18 April 2006

Werken
Vincent

Http://www.vkoole.nl

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 39
Totaal aantal bezoekers 28988

Voorgaande reizen:

07 Februari 2019 - 22 April 2019

Mijn reisverslag voor Australië !!!

23 Augustus 2005 - 11 Januari 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: