Foto\ - Reisverslag uit Powder Springs, Verenigde Staten van Vincent Koole - WaarBenJij.nu Foto\ - Reisverslag uit Powder Springs, Verenigde Staten van Vincent Koole - WaarBenJij.nu

Foto\

Door: Vincent & Brenda

Blijf op de hoogte en volg Vincent

26 December 2005 | Verenigde Staten, Powder Springs

Foto's van het Aquarium en Kerstmis staan online:

http://www.vkoole.zeelandpret.nl

Morgen heledag rijden naar Tampa.

  • 27 December 2005 - 18:51

    Mamsie:

    Hoi Brenda en Vincent

    Ik probeer maar weer eens een bericht te plaatsen. Wat een prachtige foto's. Ik ben nog lang niet klaar met ze allemaal te bekijken. Ik bekijk er af en toe een paar. Ik wens jullie nog een veilige reis, want ik denk dat ik dit typ dat jullie een flinke toer aan het maken zijn.

    Dikke kussen

  • 29 December 2005 - 09:42

    Lia:

    Gisteravond foto's bekeken.
    zoveel en zo mooi.
    en zo te zien is het echt genieten daar.
    Hier is het erg koud nu.
    vannacht -5.
    en een erg koude wind, maar we gaan evengoed wandelen hoor.
    een fijn uiteinde, we drinken der wel een op jullie bij Arno en Sibylla en tot volgend jaar.
    groetjes van ons allemaal.
    Guido en Lia.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Powder Springs

Mijn eerste reis


Http://www.vkoole.nl

Recente Reisverslagen:

02 April 2007

Papiertje is binnen.

08 Maart 2007

----> Diploma <----

27 Januari 2007

Studie

09 Januari 2007

Studie

18 April 2006

Werken
Vincent

Http://www.vkoole.nl

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 46
Totaal aantal bezoekers 28972

Voorgaande reizen:

07 Februari 2019 - 22 April 2019

Mijn reisverslag voor Australië !!!

23 Augustus 2005 - 11 Januari 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: